Sunday, March 19, 2006



باي بك سايتينين اؤنه ردييي بايراقلار٢٠٠٦

آذربایجانا بایراق اؤنه ريلري

ياشاديغيميز چاغدا بير ميللت اولاراق بايراغا ائحتيياجيميز وار. بايراق بير ميللتين سيمگه و سمبولو اولاراق اولوسلارآراسي هؤرگوتلر و حتتا باشقا اؤلکه لر طرفيندن تارتيشيلا بيلير. بونا باخاراق ميللي بايراق ياراتماق بيز آذربايجان تورکلرينه چوخ اؤنه ملي بير ايش ساييلير.

بوگونه قده ر چوخلو ساييدا اؤنه ري ياپيليب آمما ميللي فععاللار طرفيندن باشقا جور ايشه آلينير ٫ کي بو بيزيم بيرليک (ميللت اولاراق) و کيمليييميزه آغير ضربه لر وورور. سياسي دوشونجه باشقا ٫ ميللي کيمليک باشقا. آذربايجان تورکو ايستيقلالچي و يا فئدئرالچي اولا بيلير. حتتا هئچ بير سيياسي دوشونجه يه اينانمايا بيلير. آنجاق ميللي کيمليک اينساندان آيريلماز بير اصلدير. بو ميللي کيملييي دونيايا تانيتان٫ بايراقدير.

اگر سيز و يا سيزين اينانديغيز سيياسي پارتينين اؤنه ردييي بير بايراق وارسا ٫ تکميل بيلگي و تانيتيم ايله بيزه گؤنده رين.

گؤنده رمک اوچون ٫ ايمئيل وسيله سي ايله و يا بو وئبلاگا يازيلماق ايله ايش ياپا بيليرسيز.

بايراغين بيلگيلري نه اولا بيلير؟

۱- بايراقين شکلي (مثلن دؤرد بوجاقلي) و نده ني
۲- بايراغين بويوتو (بوي و ان)
۳- بايراغين رنگلري (مثلن قيرميزي) و نده ني
۴- بايراقدا اولان سيمگه لر (مثلن اولدوز) و نده ني
۵- بايراغين تاريخي و افسانوي داياناجاغي (مثلا آراز چايي) و نده ني
۶- بايراغين سيياسي باخيمدان سورونسوزلوغو
۷- بايراغين چاغداش دونيايا اؤيدوغو قونوسوندا آنلاتما

اؤنه ريله ن بايراقلار نئجه تانيتيلاجاقلار و بو وئبلاگ نده ن ياراتيليب؟

۱- هر اؤنه ريله ن بايراغا بير بؤلوم و او بؤلومده زييارتچيلرين گؤروش يازما ايمکاني ياراناجاق.
۲- بايراقلارين بيلگيلري ٫ اؤنه ره ن و اونايلايانلار طرفسيز اولاراق تانيتيلاجاقلار.
۳- بو وئبلاگ تحميل و يا تخريب اوچون ياپيلماييب٫ بو وئبلاگ ساده جه ميللتيميزه بايراق تمريني ياپماق اوچون ياراتيليبدير.
۴- چوخ اوي آلان اؤنه ريلميش بايراق ساده جه بو وئبلاگدا قازانان بايراق اولاجاق٫ آنجاق فععالار و بللي توپلوملارا اؤنه ريله جک.

دونيا اؤلکه لرينين بايراقلاري:

بايراقلار باخماق اوچون لطفا بو آدرسه باش وورون: دونيا بايراقلاري

گؤنده ريله ن عکسلرين فورمتي و بويوتو:
۱- JPG ٫ JPEG ٫ BMP ٫ GIF و PNG فورمتينده
۲- لاب چوخ ۱۰۰۰ کيلوبايت (۱ مئگابايت)
۳- بويوت (لاب آز) بوي: ۴۰۰ پيکسئل و يا ان: ۴۰۰ پيکسئل
۴- رئزولوشين: ۱۰۰ و يا چوخ









Friday, March 17, 2006



آناديلي نشرييه سي (آلمانيا) طرفيندن اؤنه ريله ن بايراق- ١٩٩٨ ؟


گونئي آزربايجان بايراغي



آراز اوغلو´نون اؤنه ردييي بايراق- ١٩٩٩


گونئي آزربايجان بايراغيگونئي آزربايجان بايراغي



Saleh Bəy qardaşıma səmim-i qəlbdən salamlar.

Əziz qardaşım, bəri başdan bayraq haqdakı yazıları oxumağıma imkan yaratmağınıza görə sizə təşəkkür edirəm və bayraq haqda bir neçə söz də mən demək istəyirəm.

Azərbaycan Türklərinin bir bayrağı vardır və o bizim hamımızın müqəddəs rəmzidir. Ancaq tarixin gedişatı və siyasi səbəblər Güney üçün ayrı bir bayrağın olmasını vacib hala gətirmişdir.

Təqdim olunan uç bayrağı da qəbul etmək olardı ancaq üçüncü yerdə olan digərlərindən daha məntiqli və ağla batandır, lakin onun da Güney-Quzey fərqini istənən şəkildə araya qoyduğuna qane deyiləm.

Bilmirəm əlinizdə var ya yox, Mərhum Elçibəy'in yol göstəriciliyi və xeyir duası ilə kilmliyi namə'lum arazoğlu təxəllüslü şəxs tərəfindən yazılmış Müxtəsər Azərbaycan Tarixi adlı kitabda Güney Azərbaycan bayrağının nə şəkildə olacağı da təklif edilib. Mənce ən ağla batanı odur. Orda Azərbaycan bayrağının bütün əlamətləri qorunur, ancaq Güney əsaretdə olduğuna görə, öz müstəqilliyini hələ də qazana bilmediyinə görə yas əlaməti kimi ay və ulduz qara rəngdə verilibdir və təklif edilib ki, Güney öz azadlığına qovuşana və Quzeylə birləşənə kimi bu yas əlaməti qalsın və birləşildikdən sonra qara rəng götürülsün və bütöv Azərbaycan bayrağı, yə'ni indiki bayraq qəbul edilsin.

Bayrağın mə'nəvi və müqəddəs əlamətləri nəzərə alındıqda məncə də ən ağla batanı o olmalıdır. Həmin bayrağı xalqımızın nəzərinə çatdırmağa imkan yaratmağınızı xahiş edirəm.

Hörmətlə.
Seyfəddin Altaylı



گاموح (گونئي آزربايجان ميللي اويانيش حركتي) نين اؤنه ردييي بايراق٢٠٠٣



GAMOH: 5-8 Mart 2003-ci il


GAMOH


Uca millet ve şerefli hereketçi milletçiler!

Babalarımız demiş ki "AZ YAŞA AZAD YAŞA" ulusal ve hemasi qehremanımız Babek de demiş ki "BIR IL AZAD YAŞAMAQ QIRX IL KOLELIKDEN ÜSTÜNDÜR" gine babamız Xiyabani rehmetlik buyurmuş "EGER MEN ISTIBDAD VE YAŞAMAQLA, AZADLIQ VE ÖLÜMÜN IKISINDEN BIRINI QEBUL ETMEK ZORUNDA QALSAM, AZADLIQ VE ÖLÜMÜ SEÇEREM".

Deyerli millet, bildiyiniz kimi her milli şuura malik olan ve ayıq sayıq milletin en qiymetli varlıghı onun milli varlıghıdır, bu varlıq o qeder ezizdirki, şerefli milletler onun qorunmasi ve qalib yaşamasi üçün bütün özel varlıqlarını feda etmeye hazır olarlar, indi görek özel varlıq nedir ve milli varlıq ne demekdir?

Her insana ayid olan bir para varlıqlar var, bu varlıqlar iki cürdür:
1- maddi, yani her insan ve ya aileye mensub olan madi varlıqalar, Ev, Araba, Bagh, Baghça ve ya sayir bunlar kimi şexsi ve ya ailevi varlıqlar;
2- menevi, şexs ve ya ailenin, düşuncesi, inancları, karakter ve prestiji, abır, heysiyyet, şeref ve bunlara benzer sayir varlıqlar;

Bildiyiniz kimi milli varlıqda iki hisseye bölünür:
1- maddi, yani bir şexs yox belke bir millete ayid olan tüm maddi varlıqlar, Denizler, Çaylar, Meşe ve Ormanlar, tüm yeraltı servetleri, Medenler kimi, Yollar, ümumi Binalar, ümumi Parklar ve...

2- menevi, her milletin Veteni, Tarixi, Keçmişi, Inanc, Idoloji ve Düşünceleri, Kultur, Medeniyyet, Musiqi, Adetler, Sünnetler, Eneneler, Milli Günler, Milli qehremanlar, Bayramlar, Klasik Edebiyyat, Folklor, ve bunların hamısının iki gözü, çırpınan yüreyi ve araşdıran beyini olan Dili, onun menevi varlıghi tanınır ve sanılır.

Bu iki hisseye bölünen varlıgha Milli Varlıq deyirler, dünyanın en gelişmiş, mütereqqi ve en güclü ve derin kültürlere malik olan milletleri, Milli varlıqlarını qorumaq ve ondan her tür teeddi ve tecavüzu def etmek üçün her bir şeylerini, hetta özel abır ve heysiyyetlerini qurban vermeye hazır olurlar; Milli Varlıq bir milleti millet eden ünsürler demekdir;

Milli Varlıq; Milli Abır, Milli Heysiyyet, Milli Namus ve Milli şeref demekdir; Belelikle, özgeler ve yabancılar tevessütüile, Vetene, Dile ve ya Milli Varlıghın her bir hissesine ayaq basmaq, qadaghalar qoymaq ve zorakılıqla bunlara benzer her bir emel, milli varlıgha teeddi ve tecavüz sanılar va tanınar, Açıq ve aydın olaraq, namus ve şeref anlamın bilen bir millet; öz milli varlıghına tecavüzu qebul etmez, ve sayir milletlerin milli varlıqlarınada ayaq basmaz. Gine belli olaraq, her şeref menasını anlayan bir millet, tüm özel varlıghını feda etmeye ve milli şerefine sürülen qara tecavüz lekkesini silmeye hazır olar. Bütün Azerbaycanin ve özellikle Güney Azerbaycanın, veziyyet ve gerçek durumu hamımıza bellidir ve her birimizin vezife ve görevide bellidir, buna açıqlıq getirmeye gerek yox.

Izin verin deyim, lütfen meni baghışlayın, QARDASLAR VE BACILAR, ÖC VE INTIQAM DUYQUSU MENI BOGHARKEN VE GÖZLERIM YAŞLA DOLUYKEN BU CÜMLENI SOYLEYIREM; FARS ŞOVINIZMI ELILE, BIZIM MILLI VARLIGHIMIZA QARA LEKKE SÜRÜLÜBDÜR, ŞEREFIMIZ VARSA, ONU PAKLAMAQ ZORUNDAYIQ. "BISMILLAH, YA MILLET, BUYURUN, IŞTE MEYDAN"

Bildiyiniz kimi, qulluq ve kolelikden qurtulmuş, azad ve özgür milletler, yabancılar, ve xususen milli şeref düşmenleri, hakimiyyetin qebul etmezler; Azad ve özgür milletler, öz hakimiyyet ve egemenliklerin qurarlar;
Azad ve özgür milletler, öz inancları, öz düşuncelerile ve istedikleri kimin yaşarlar;
Azad ve özgür milletler, vetenlerin özleri qoruyub ve sınırların kendileri cızarlar;
Qorxaq ve alçaq milletlerin Muqedderatın, yabancılar teyin ederler;
Kulturlu ve medeniyyetli milletler, Neqativ Asimile olmayi ve etmeyi qebul etmezler;
Bedevi, kültürsüz, medeniyyetsiz, cesaretsiz ve dilsiz aghızsız milletlerin Milli Varlıghi eriyib, yox olar; Zeki ve müdrik milletler (her neyin bahasına olur olsun) milltlerinin ve dillerinin ölümüne, ve düşmenleri elile tarixin ölü milletler ve ölü diller qebristanında gomulmesine izin vermezler;

Uca millet, bildiyiniz kimi, Azadlıq, Özgürluk ve Milli hakimiyyetin, simge ve simvolu olmalıdır, tarix boyu, Azadlıq, Özgürlük ve kendi hakimiyyetleri altında yaşayan milletlerin, simvollari ve senedleri, BAYRAQLARI olmuşdur,
Bayraq, Azadlıq ve Özgürlük senedi ve faktıdır.
Bayraq, Hakimiyyet ve Egemenlik simvoludur.
Bayraq, milletlerin hayatda olub yaşamasının belirtisidir.*

Bayraq, her milletin milli namus ve milli şerefidir. Ona göre demişik ki:

ŞEREFLI MILLETLER ÖZ BAYRAQLARI ALTINDA YAŞARLAR
VE ŞEREFLI MILLETLER ÖZ BUYURUQLARI ALTINDA YAŞARLAR

Deyerli millet, bildiyiniz kimi, IRAN adlanan ölkenin başkendi ve orda dalqalanan Bayraq ,babalarımızın yapdıghı, paytaxt ve bayraqdır, ama her halda melum olan delil ve nedenlere göre, indiki durumda(elbetde yuz ile yaxındır)Azerbaycan Türkünün milli varlıq ve milli şeref düşmeninin, yani FARS ŞOVINIZMININ, simvol ve simgesine çevrilibdir, bu nedenle, Iranda hakim olan rejim, Güney Azerbaycanın 35,000,000 Türk milletine, milli hakimiyyet, Tehran şeheri başkend, ve orda dalqalanmaqda olan bayraq, milli bayraq sanıla ve tanına bilmez.

Ona göre bizim esil doghma vetenimiz AZERBAYCAN, başkendimiz, Azerbaycanımızın tarixi başkendi olan TEBRIZ ve milli dilimizin adi AZERBAYCAN TÜRKCESI ve MILLI BAYRAGHIMIZ da UÇ RENGLI ve AY ULDUZLU BAYRAQDIR. Bu Güney Azerbaycan milletinin ÖZ MUQEDDERATINI elde etmek demekdir; Bu DEMOKRASI ve INSAN HAQLARI PRINSIBLERINI qebul etmek ve deyer vermek demekdir;

BU, hetta Iranda hakim olan rejimin qebul etdiyi ve ya qebul etmek zorunda oldughu uluslar arası qebul olunan qanun ve yasalara emel etmek demekdir, (lütfen Birleşmiş Milletler Teşkilatının Baş Meclisinin 1 Dekabr 1973-cü il, 3103 sayılı qetnamesine, 1949-cü il Jenevre konvensiyalarına, BMT in 15 Dekabr 1948-ci ve 16 dekabr 1966-ci illerde beynelxalq ve insan haqları haqqında qebul edilmiş beyannamelerine, BMTnin Baş Meclisinin 24 Dekabr 1950-ci il 421 sayılı qetnamesine, 1960-ci il bayannamesine ve sayir BMT ve Uluslararasi EF ÖRGÜTÜnün çıxardıqları ve verdikleri qerarnamelere diqqetle baxınız). Ama neden bu terkibde BAYRAQ, izin istirem onun cavabını, Muracietimin gelen bölümünde verim.

Yaşasın Azerbaycanın Milleti ve Milli Varlıghı
Mehv olsun Milli Şeref Duşmenimiz, Fars Şovinizmi
En derin sevgi ve sayqılarımla, M.A.Çöhreqanlı
27 Fevral 2003 Washington, Amerika

Şerefli G. Azerbaycan Türk milleti ve yenilmez hereketçi milletçiler!
Bildiyiniz kimi muracietimizin birinci bölümünde, Milli Bayraqla baghli, lazim olan movzulara toxunaraq, bayraghimizin neden bu forma ve yapida olmasi, qonusuna vardiq, indi muracietimizin bu bölümünde bu qonuya, lazim oldughu qeder toxunacaghiq; Eleki dedik, bayraq bir milletin milli varlighinin, temsilçisi, nümayendesi, simge ve simvoludur; bayraq her milletin milli varlighinin üsare ve xulasesidir; milli varliq, bir milleti, millet eden ünsürler demekdir. Milleti, millet yapan ünsürlerde, o ulusun, keçmişi, tarixi, veteni, kök ve soyu etiqadlari, inanclari, pesikolojik ve sosyal, davranişi, adet, enene, sünnetler, edebiyyat, folklor, musiqisi ve dilidir, yani bir ayri anlamda, kültür ve medeniyyetidir.
Belelikle Milli Bayraq bu ünsürlerin, göstergesi ve tezahürü olmalidir; bu qural ve qaydalari nezerde alaraq , Azerbaycanin, tarixçileri, polotikaçilari, kültür ve medeniyyet uzmanlari ve sayir gereken ixtisasçilari toplanib, 1918de esliyyeti güneyli olan babamiz memmed emin resulzade önderliyinde, azadliq ve istiqlalina qovuşmuş, vetenimizin bir hissesine, Milli Bayraq teyin etmişler.

Neceki can ve ruhun sagh solu olmaz, milletinde bir vucud ve bir varliq anlaminda, elecede veteninde bir menevi varliq mefhumunda iki çeşit bir çeşitliliyi ola bilmez, çünkü otaylini millet eden ünsürler, butaylini millet eden ünsürlerle aynidir. Düşmenin tecavüzü neticesinde, bir cughrafiya ve bir toplum iki veya neçe hisseye, Azerbaycanimizin, 1813 ve 1828 lerde Rus Ve fars elile bölündüyü kimi, bölüne biler, bildiyiniz kimi bu bir fiziki bölünmedir, ama menevi açidan, heç qudretin, bir ortaq menevi varlighi, bölub, iki etmeye gücü yetmez. El ve ayaq ikiside bir vucudun parçalaridir, onlari bir birinden ayirmaqla, heresine bir müsteqil ayri vucud demek mümkün deyilse, veten ve milletde aynen öyledir.

Sundughumuz delillere göre, quzey ve güneyin bayraq yapi ve ünsürleri bir olmalidir, yapi ve ünsürlerin ayni olmasi, zahiri görünüşün ayni olmasi anlaminda deyil. Fiziki açidan iki hisseye bölünmüş milletin, iki bayraq qaldirmasida, indiki durumda, var ve movcud olan, şertlere göredir, (aynen ikiye bölünmüş, Almaniyalar, yemenler, vitnamlar ve koreyalar kimi, iki hisseye bölünmek mecburiyyetinde qalanda, iki bayraq qaldirilir, ama parçalanmiş milletin ezim ve iradesi sonucunda, bölünmüş millet birleşirse, bayraqlarda birleşirler, ikiye bölünmüş almaniyanin, bütövleşdiyi teqdirde, iki bayraghinin birleşdiyi kimi). Bildiyiniz kimi bayraghin her cüz ve ünsürü, bir ve ya neçe mefhum ve anlam daşimaqdadir, menim bildiyim qeder, Azerbaycan bayraghini tekmilleşdiren ünsürlerin anlami aşaghida geldiyi kimidir:

Göy ve ya Mavi boya: Türklük ve Türkçülük, ucaliq, yükseliş ve ucalara varma ve yükselme niyyetinde olmaq anlamindadir, bildiyiniz kimi bayraq her milletin düşünce ve menevi dünyasinin simvol ve simgesidir, dünyaninda en üst hissesi mavi boyada olan göylerdir, ona göre bir real, gerçek ve tebii ünsürde, sayila biler, mavi boya rifah, bolluq, rahatliq ve dinclik, vuqar ve ayni zamanda genclik, anlamindada gelibdir.

Al ve ya qirmizi boya: bir anlami, qudret, güc, gelişme, temeddün, tereqqi, tekamül, çaghdaşliq ve müasirleşmedir, çaghdaşliq ve ya müasirleşme bu anlamda deyilki, Azerbaycan Türk milleti, öz menlik ve kimliyin unudub, bati kültüründe eriyib, asimile olsun, belke bu anlamdadir ki, milletimiz onu millet eden temel ünsürleri, qoruyub, güclendirib, saxlayaraq, bati medeniyyetinin, bati gelişmesinin, bati bilim ve elminin, müsbet yönlerindende, heç bir engel töretmeden, tüm yaşam sahesinde faydalana bilsin; qirmizi boyanin bir anlamida, bayraghin çox deyerli, qiymetli ve pak qanlar bahasina ele geldiyini yansitmaqdadir, yani bayraghi, bayraq yapan, ughrunda verilen qanlardir, melesef, qansiz bayraq yapilib, dalqalanmir, birinci muracietde dediyim kimi babalarimiz keçen 98 ilde Azadliq, demokrasi ve istiqlal ughrunda, 100,000 ler insanimizi qurban vermişler ve hala, başimiz üstünde dalqalanan bayraq öz bayraq deyildir; qirmizi boyanin, yaşilliq(yer) ve Mavilik(göy)ortasinda gelmesinin bir anlamida, bayragh ughrunda, ne qeder, zehmetler çekildiyini, müsibetler ve işkenceler görüldüyünü, pak ve müqeddes qanlar ittihaf edildiyini ve yerle göy arasi, yani tüm dünyamizin, qanla doldughunu tercüman etmekdedir.

Agh boyali Ay ve Seggiz bucaqli Ulduz: Bildiyiniz kimi, Xiristiyan alemi ve camiasinin en önemli menevi simvolu Selib ve yaxod Xach oldughu kimi, genellikle doghu ve müsülman ve özellikle böyük Türk dünyasininda, en önemli ve deyerli simvolu Ay veya Ay ulduz olmuşdur, keçmishde ve halihazirdede, Türk sulalesinden olan tüm hakimiyyet ve devletlerin bayraqlarinda, bir ve ya neçe Ay ve bezende ulduzla birlikde olmuşdur, bu fakti nezerde alaraq ve bizde kendimizi çox azemet ve ehtişamli babalarimizin xelef ve qeyretli torunlari hesab ederek, o sevimli ve onur qaynaghi sanilan elamet ve nişanlarin, başimiz üstünde dalqalanmaqda olan bayraghimizda olmasin ve dalqalanmasin istirik. Ay ve Ulduzun Agh boyada olmasinin bir anlamida, Türk milletinin, savaşcil yox, belke barişcil, sülh ve emin amanliq seven millet oldughunun gösterge ve tezahürüdür; Ay ve ulduzun, Agh boyada olmasinin bir ayri anlamida, qaranlighi yox, belke işiqlighi sevmek, nur ve işiqliqda yaşamaqdir. Ulduzun seggiz bucaqli olmasininda nedeni budürki, Azerbaycan bölgesinde hakimiyyetde olan Türk kökenli devletlerin, bayraqlarinda çoxunluqda, seggiz bucaqli ulduz olmuşdur; ulduzun seggiz bucaqli olmasinin, bir anlamida budürki, bir söyleme göre, oghuz boylari, doqquz olmuşlar ve hemeşe, boylarin biri hakimiyyetde olaraq, sayir seggiz boya höküm sürmüşdür; ona göre, bayraq hakimiyyetde olan boyu ve seggiz ulduzda, sayir boylarin, anlami, göstergesi ve tezahürüdür.

Yaşil boya: Bildiyiniz kimi, her bir saghlam insan, yer yüzünün yaşil olmasin ister, buna göre ki, yaşilliq, havani paklayan, oksijeni artiran, dioksidkarbonu azaldan, yaşam, hayat, bolluq ve nimet, ümran ve avadanliq, anlamlarinda daşimaqdadir, bir ayri sözle, yaşilliq, dünyanin genc, dinamik, ve hep bahar ve yaz çaghinda olmasi isteyi anlaminida yansitmaqdadir. Bildiyiniz kimi, genellikle böyük Türk dünyasi ve özellikle Azerbaycan Türkleri, yaxlaşiq, 1200 ildirki islamiyyeti qebul edib müsülman olmuşlar; 1918 de, Azerbaycan bayraghi yapilib teyin edilende, üç temel ve binövre sanilan, esl ve prinsibe en çox ehemmiyyet verilmişdir: Türkçülük ve Mavi boya, onun göstergesi, Çaghdaşliq ve Qirmizi boya onun göstergesi ve islamiyyet ve yaxod müsülmançiliq ve yaşilliq onun göstergesi, hesab edilib ve seçilmişdir.

Güney Azerbaycan Milli Oyaniş Herekati (GAMOH), gerçekden çoxunlughu müsülman olan, neçe milyonluq teşkilatdir, bu teşkilat, babalarimizin çixardiqlari qerarlari ve hemde mövcud olan, Quzey Azerbaycan Bayraghini menimseyib, en semimi sevgi ve sayqisini belirterek, uca Islam dininin üsul ve qurallarin nezerde alaraq, (Islamda, bir varlighi qebul edib etmemekde, bir şeye inanib inanmamaqda, zorakiliq ve mecburiyyet olmamalidir) ve en mükemmel şekilde demokrasiyaya inanaraq, milletimizin her halikarda, çoxunlughunun inandighi, Islam dinine, mezheb ayrimi yapmadan, sünnü, şie ve yaxod ceferi, elevi ve... demeden, en derin hörmet ve sayqisini sübut edib, belirterek (hetta bele müsülman olmasaq dahi, ve sayir din ve inancilara(demokrasiya, Insan Haqlari, vicdan huriyyeti ve mentiq çerçivesinde) sayqi ve hörmetle davranaraq), yuxarida saydighimiz üsul ve üç pirinsibde bezi deyişiklikler vermişdir; yani GAMOH teşkilati Meramnamesinde eks oldughu kimi, Türkçülük, Çaghdaşliq ve inanc azadlighina inanmaqdadir, belelikle, yuxari ve sol bucaqda olan uçgen(müselles) Mavi olaraq, Türkçülüyümüzü; ortada, aşaghi ve yuxarida olan qirmizi boya, çoxunlughu bayraghin sagh terefinde olaraq, Müasirleşme ve yaxod Çaghdaşlighimizi, ve bayraghin aşaghi ve sol terefinde, yaşil boyada olan uçgen, inanc ve etiqad özgürlüyüne, önem ve ehemmiyyet verdiyimizi yansitmaqdadirlar. Bayraghin şekil, forma, yapi ve düzelişide belli oldughuna göre açiqliq getirmenin gerekmediyine inaniriq.

Deyerli G. Azerbaycan Türk milleti ve şeref ve cesaret qaynaqlari olan, Türk Milletçileri, kendi ve öz bayraghimiz başimiz üstünde dalqalanmaqda oldughunda, daha, Tehranda hakim olan Fars şovinizmi, bizlere, Q. Azerbaycan ve Türkiye casuslari, töhmet ve damghasini vurmayi bacaramiyacaq, belelikle bu önemli qozu(poen), en vicdansiz düşmenimizin elinden almiş bulunmaqdayiq.

Uca millet ve çox qeyretli hereketçi milletçiler, Lütfen bütün milletlerin bayraqlarini, özellikle Türk milletleri bayraqlarina, sayqiyla yanaşaraq, Q. Azerbaycan bayraghini, öz bayraghimizla ikiz ve Türkiye bayraghinida, doghma qardaş bayraghi, bilmeliyik.

Lütfen bayraghimizi, taniyalim.
Lütfen bayraghimizi tanitdiralim.
Lütfen bayraghimizi yapip, yayalim.
Lütfen bayraghimiza, yüreyimizin en isti ve sicaq yerinde yer verelim.
Lütfen bundan sonra bütün milli toplanti ve qurultaylarda öz Milli Bayraqimizi başimiz uste qaldiralim.
Lütfen o en eziz ve en deyerli varlighimizi severek qoruyalim.

Yaşasin Azerbaycan Türk milleti
Mehv olsun alçaq Fars Şovinizmi
Azerbaycan Türk milletinin en rütbesiz esgeri, M.A.Çöhreqanli
2003-03-04 Vaşington, Amerika



گاييپ´ين (گونئي آزربايجان ايستيقلال پارتيسي) اؤنه ردييي بايراقلار٢٠٠٥


Güney Azərbaycan Bayrağı
Saleh İldirim. 10.10.2005.
Güney Azərbaycan İstiqlal Partisi


gaipgaipgaip


Çox həssas və çox mübahisəli mövzulardan biri də Güney Azərbaycan Bayrağıdır.

Güney Azərbaycan'ı təmsil edən bayraq və simvolun olması danılmaz bir zərurətdir. Bu nöqsanı bir an öncə həll etmək milli hərəkətimizin əsas addımlarından biridir. Bu mövzu illərdi mübahisəyə səbəb olub. Bu məsələ ancaq millətimizin iradəsi və istəyilə həll ola bilər. Məhz buna görə də indiyə qədər aparılan mübahisələrin nəticəsini xülasə olaraq millətimizə təqdim edib və bütün millətimizi bu məsələnin həllinə dəvət edirik.

Keçən iki il müddətində Güney Azərbaycan Bayrağı haqda müxtəlif təşkilat və şəxsiyyətlərimizlə içəridə və eşikdə danışıq və yazışmalarımız oldu. Bu mübahisələrin nəticəsini iki fikir ayrımında bəyan etmək olar.

A - Bir sıra soydaşlarımız Azərbaycan bir oldughunu və bayrağının da eyni olduğunu vurğulayıb, başqa bayraq lazım deyil deyə hər hansı bir bayrağın Güney üçün seçilməsini rədd edirlər. Yəni mövcud Azərbaycan bayrağını həm Güney, həm də Qüzeyin (Bütöv Azərbaycan) bayrağı hesab edərək hər hansı bir başqa bayrağı qəbul etmirlər.

B - Amma emosiyadan uzaq, siyasi və diplomatik əlaqələrə vaqif olan bütün təşkilat və şəxsiyyətlərimiz təkid edirlər ki, beynəlxalq qanunlara görə movcud bayraq Azərbaycanın bütövlüyünü nümayiş və müdafiə edə bilməz. Bəlkə onun qanuni və hüquqi hüdudları həmən müstəqil Azərbaycan ərazisidir ki, BMT tərəfindən Azərbaycan məmləkəti kimi tanınır. Başqa sözlə desək, Azərbaycanın bayrağı mənəvi baxımdan bütün Azərbaycanlıların bayraği olsa da, hüquqi baxımdan sadəcə Azərbaycanın bir hissəsini təmsil edir. Demək, vahid Azərbaycan təşkil olmayana qədər vahid bayraq bizi təmsil edə bilməz.

Biz hamımız bu bayrağı sevir və müdafiə edirik. Bu bayrağın dalğalanması üçün canımızı da verməyə hazırıq, amma bizim istəyimiz kifayət etmir. Yəni, biz bu bayrağı sevib, öz bayrağımız bildiyimiz halda, bəlli qanuni məhdudiyyətlərə görə bu bayraq bizi müdafiə edə bilmir. Niyə ki, hər bayraq bəlli bir ölkəni, siyasi
avtariteti, siyasi ya milli coğrafiyanı, partiyanı, orqanizasiya... və nəhayəti bəlli bir varliği bəlli təriflər əsasında nümayəndəlik edir . Məhz buna görə də, bu gün Azərbaycanın müvcud bayrağını qaldıranda Təbrizi yox, bəlkə Bakını nümayəndəlik edir. Elə həmən qanuni məhdudiyyətlər və maneələrə görə də bizi təmsil edən bayraq lazımdır ki, həm hərəkətimizi tanıtdırsın, həm də diplomatik problem yaratmasın.

İkinci fikir sahibləri çoxunluğu təşkil edir və demokratik bir formada Güney Azərbaycan bayrağının təyinləşməsinin tərəfdarıdırlar.

Güney Azərbaycan bayrağının yançıları tərəfindən mübahisələrdə çox təkid olunan mövzu mövcud olan Qüzey Azərbaycan bayrağının rəng, ay və ulduzu qorunub bəzi əlavələrlə Güney Azərbaycan bayrağı olaraq səsə qoyulmasıdır. Bunun illəti Azərbaycanın bir millət olduğu gərçəkliyini bəyan edərək, iki siyasi statusa malik olduğunu da ifa etməkdir. Yəni bayraqda olan birlik milli birliyi, kök birliyini və ayrım isə siyasi ayrılığı göstərir. Bu ayrılığı və bənzəri Türkistanla Türkiyə, Türkiyə ilə Qibris, eləcə də Ərəb ölkələrindən Ordun, Suriyə, İraq, Ərəbistan, Filistin və eynisi də Afrikan ölkələrinin bayraqlarında görünür ki, bayraqda olan birlik onlarin kök birliyini və ayrım isə onlarin siyasi ayrımlarını bəyan edir. Biz də millət olaraq bir, amma siyasət olaraq iki ayrı siyasi şəraitdə yaşayırıq. Yəni, Qüzeyin müstəqil dövləti və bayrağı var, BMT və dünya ölkələri tərəfindən tanınıb. Güney isə Iran işğalı altındadır ki, öz milli və insani haqlarını əldə etmək
üçün mücadilə edir.

Bu düşüncə əsasında millətimizin diqqətinə çatdırılması üçün nümunələr də təklif olunubdur. Millətimizə müraciət edərək bu nümunələri təqdim edib və fikir bildirməsini xahiş edirik. Hər hansı nümunə çox səs qazansa onu Güney Azərbaycan Bayrağı qəbul edib, o bayrağın altinda birləşıb, bütün beynəlxalq və daxili fəaliyyətlərimizi o bayrağın altında davam etməliyik.

Məhz buna görə də, bu nümunələri izahatları ilə bərabər qeyd edib, hörmətli Güney Azərbaycanlıları birlikdə mövcud olan bu ciddi nöqsanın həllinə dəvət edirik.

Qeyd edək ki, bu açıq mübahisəyə 6 ay zaman təyin olunub. Fikir və önərilərinizi səbirsizliklə gözləyirik. Bütün yazılarınız olduğu kimi sita yerləşdiriləcək* Ümid edirik bu mübahisələrin sonunda qəti qərara gəlib və bir bayrağın altında toplaşa bilək.
*- İçtimayi siyasi ədəbiyatdan xaric olmamaq şərtilə.

Bayraq nümunələri:

1. Birinci Bayraq - Azərbaycan bayrağında ayın yeri dəyişib. Yəni eyni rəngli bu bayraqda ay eşiyə yox, bəlkə içəriyə baxır.
2. Ikinci bayraq - eyni Qüzey Azərbaycan bayrağıdır, sadəcə burda bir ulduz daha əlavə olunub. Yəni eyni rəngli bu bayraqda bir ay və iki ulduz var. Bu bayrağı təklif edənlər iki Azərbaycanın birləşdiyi zaman Bütöv Azərbaycan bayrağını Qüzeylə Güneyin cəmi, yəni bir ay üç ulduzlu olmasını təklif edirlər.
3. Bu bayraq əvvəl başqa formada təklif olunmuşdu, daha sonra əvvəlki formasından təkmilləşdirilib. Yəni əvvəl Azərbaycan bayrağının üzərində Qüzeylə Güneyi ayıran hüdud dəmir məftillərlə göstərilirdi. Daha sonra həmən təklif təkmilləşdirilmişdir.

Belə ki, dəmir məftilin hər hansi bir bayraq üzərində məqbul olmadığı fikri irəli sürərək dəmir məftili götürüb və Arazı hüdud boyu ayrılıq simvolu kimi göstərir. Əlbətdə bayraqda Türk rəngi (göy rəng) olduğu üçün burda Araz göy rəngdə yox bəlkə ağ rənglə gəstərilib. Bu qrup da Azərbaycan birləşdikdən sonra ayrılıq simvolunu bayraqdan götürüb və mövcud bayrağı Bütöv Azərbaycan bayrağı kimi təklif edir.



اؤنه ره ني بللي اولمايان باشقا بايراقلار


گونئي آزربايجان بايراغي



AZƏR ÖYRƏNCİ QURUBU - 2006


گونئي آزربايجان بايراغي