Friday, March 17, 2006



گاموح (گونئي آزربايجان ميللي اويانيش حركتي) نين اؤنه ردييي بايراق٢٠٠٣



GAMOH: 5-8 Mart 2003-ci il


GAMOH


Uca millet ve şerefli hereketçi milletçiler!

Babalarımız demiş ki "AZ YAŞA AZAD YAŞA" ulusal ve hemasi qehremanımız Babek de demiş ki "BIR IL AZAD YAŞAMAQ QIRX IL KOLELIKDEN ÜSTÜNDÜR" gine babamız Xiyabani rehmetlik buyurmuş "EGER MEN ISTIBDAD VE YAŞAMAQLA, AZADLIQ VE ÖLÜMÜN IKISINDEN BIRINI QEBUL ETMEK ZORUNDA QALSAM, AZADLIQ VE ÖLÜMÜ SEÇEREM".

Deyerli millet, bildiyiniz kimi her milli şuura malik olan ve ayıq sayıq milletin en qiymetli varlıghı onun milli varlıghıdır, bu varlıq o qeder ezizdirki, şerefli milletler onun qorunmasi ve qalib yaşamasi üçün bütün özel varlıqlarını feda etmeye hazır olarlar, indi görek özel varlıq nedir ve milli varlıq ne demekdir?

Her insana ayid olan bir para varlıqlar var, bu varlıqlar iki cürdür:
1- maddi, yani her insan ve ya aileye mensub olan madi varlıqalar, Ev, Araba, Bagh, Baghça ve ya sayir bunlar kimi şexsi ve ya ailevi varlıqlar;
2- menevi, şexs ve ya ailenin, düşuncesi, inancları, karakter ve prestiji, abır, heysiyyet, şeref ve bunlara benzer sayir varlıqlar;

Bildiyiniz kimi milli varlıqda iki hisseye bölünür:
1- maddi, yani bir şexs yox belke bir millete ayid olan tüm maddi varlıqlar, Denizler, Çaylar, Meşe ve Ormanlar, tüm yeraltı servetleri, Medenler kimi, Yollar, ümumi Binalar, ümumi Parklar ve...

2- menevi, her milletin Veteni, Tarixi, Keçmişi, Inanc, Idoloji ve Düşünceleri, Kultur, Medeniyyet, Musiqi, Adetler, Sünnetler, Eneneler, Milli Günler, Milli qehremanlar, Bayramlar, Klasik Edebiyyat, Folklor, ve bunların hamısının iki gözü, çırpınan yüreyi ve araşdıran beyini olan Dili, onun menevi varlıghi tanınır ve sanılır.

Bu iki hisseye bölünen varlıgha Milli Varlıq deyirler, dünyanın en gelişmiş, mütereqqi ve en güclü ve derin kültürlere malik olan milletleri, Milli varlıqlarını qorumaq ve ondan her tür teeddi ve tecavüzu def etmek üçün her bir şeylerini, hetta özel abır ve heysiyyetlerini qurban vermeye hazır olurlar; Milli Varlıq bir milleti millet eden ünsürler demekdir;

Milli Varlıq; Milli Abır, Milli Heysiyyet, Milli Namus ve Milli şeref demekdir; Belelikle, özgeler ve yabancılar tevessütüile, Vetene, Dile ve ya Milli Varlıghın her bir hissesine ayaq basmaq, qadaghalar qoymaq ve zorakılıqla bunlara benzer her bir emel, milli varlıgha teeddi ve tecavüz sanılar va tanınar, Açıq ve aydın olaraq, namus ve şeref anlamın bilen bir millet; öz milli varlıghına tecavüzu qebul etmez, ve sayir milletlerin milli varlıqlarınada ayaq basmaz. Gine belli olaraq, her şeref menasını anlayan bir millet, tüm özel varlıghını feda etmeye ve milli şerefine sürülen qara tecavüz lekkesini silmeye hazır olar. Bütün Azerbaycanin ve özellikle Güney Azerbaycanın, veziyyet ve gerçek durumu hamımıza bellidir ve her birimizin vezife ve görevide bellidir, buna açıqlıq getirmeye gerek yox.

Izin verin deyim, lütfen meni baghışlayın, QARDASLAR VE BACILAR, ÖC VE INTIQAM DUYQUSU MENI BOGHARKEN VE GÖZLERIM YAŞLA DOLUYKEN BU CÜMLENI SOYLEYIREM; FARS ŞOVINIZMI ELILE, BIZIM MILLI VARLIGHIMIZA QARA LEKKE SÜRÜLÜBDÜR, ŞEREFIMIZ VARSA, ONU PAKLAMAQ ZORUNDAYIQ. "BISMILLAH, YA MILLET, BUYURUN, IŞTE MEYDAN"

Bildiyiniz kimi, qulluq ve kolelikden qurtulmuş, azad ve özgür milletler, yabancılar, ve xususen milli şeref düşmenleri, hakimiyyetin qebul etmezler; Azad ve özgür milletler, öz hakimiyyet ve egemenliklerin qurarlar;
Azad ve özgür milletler, öz inancları, öz düşuncelerile ve istedikleri kimin yaşarlar;
Azad ve özgür milletler, vetenlerin özleri qoruyub ve sınırların kendileri cızarlar;
Qorxaq ve alçaq milletlerin Muqedderatın, yabancılar teyin ederler;
Kulturlu ve medeniyyetli milletler, Neqativ Asimile olmayi ve etmeyi qebul etmezler;
Bedevi, kültürsüz, medeniyyetsiz, cesaretsiz ve dilsiz aghızsız milletlerin Milli Varlıghi eriyib, yox olar; Zeki ve müdrik milletler (her neyin bahasına olur olsun) milltlerinin ve dillerinin ölümüne, ve düşmenleri elile tarixin ölü milletler ve ölü diller qebristanında gomulmesine izin vermezler;

Uca millet, bildiyiniz kimi, Azadlıq, Özgürluk ve Milli hakimiyyetin, simge ve simvolu olmalıdır, tarix boyu, Azadlıq, Özgürlük ve kendi hakimiyyetleri altında yaşayan milletlerin, simvollari ve senedleri, BAYRAQLARI olmuşdur,
Bayraq, Azadlıq ve Özgürlük senedi ve faktıdır.
Bayraq, Hakimiyyet ve Egemenlik simvoludur.
Bayraq, milletlerin hayatda olub yaşamasının belirtisidir.*

Bayraq, her milletin milli namus ve milli şerefidir. Ona göre demişik ki:

ŞEREFLI MILLETLER ÖZ BAYRAQLARI ALTINDA YAŞARLAR
VE ŞEREFLI MILLETLER ÖZ BUYURUQLARI ALTINDA YAŞARLAR

Deyerli millet, bildiyiniz kimi, IRAN adlanan ölkenin başkendi ve orda dalqalanan Bayraq ,babalarımızın yapdıghı, paytaxt ve bayraqdır, ama her halda melum olan delil ve nedenlere göre, indiki durumda(elbetde yuz ile yaxındır)Azerbaycan Türkünün milli varlıq ve milli şeref düşmeninin, yani FARS ŞOVINIZMININ, simvol ve simgesine çevrilibdir, bu nedenle, Iranda hakim olan rejim, Güney Azerbaycanın 35,000,000 Türk milletine, milli hakimiyyet, Tehran şeheri başkend, ve orda dalqalanmaqda olan bayraq, milli bayraq sanıla ve tanına bilmez.

Ona göre bizim esil doghma vetenimiz AZERBAYCAN, başkendimiz, Azerbaycanımızın tarixi başkendi olan TEBRIZ ve milli dilimizin adi AZERBAYCAN TÜRKCESI ve MILLI BAYRAGHIMIZ da UÇ RENGLI ve AY ULDUZLU BAYRAQDIR. Bu Güney Azerbaycan milletinin ÖZ MUQEDDERATINI elde etmek demekdir; Bu DEMOKRASI ve INSAN HAQLARI PRINSIBLERINI qebul etmek ve deyer vermek demekdir;

BU, hetta Iranda hakim olan rejimin qebul etdiyi ve ya qebul etmek zorunda oldughu uluslar arası qebul olunan qanun ve yasalara emel etmek demekdir, (lütfen Birleşmiş Milletler Teşkilatının Baş Meclisinin 1 Dekabr 1973-cü il, 3103 sayılı qetnamesine, 1949-cü il Jenevre konvensiyalarına, BMT in 15 Dekabr 1948-ci ve 16 dekabr 1966-ci illerde beynelxalq ve insan haqları haqqında qebul edilmiş beyannamelerine, BMTnin Baş Meclisinin 24 Dekabr 1950-ci il 421 sayılı qetnamesine, 1960-ci il bayannamesine ve sayir BMT ve Uluslararasi EF ÖRGÜTÜnün çıxardıqları ve verdikleri qerarnamelere diqqetle baxınız). Ama neden bu terkibde BAYRAQ, izin istirem onun cavabını, Muracietimin gelen bölümünde verim.

Yaşasın Azerbaycanın Milleti ve Milli Varlıghı
Mehv olsun Milli Şeref Duşmenimiz, Fars Şovinizmi
En derin sevgi ve sayqılarımla, M.A.Çöhreqanlı
27 Fevral 2003 Washington, Amerika

Şerefli G. Azerbaycan Türk milleti ve yenilmez hereketçi milletçiler!
Bildiyiniz kimi muracietimizin birinci bölümünde, Milli Bayraqla baghli, lazim olan movzulara toxunaraq, bayraghimizin neden bu forma ve yapida olmasi, qonusuna vardiq, indi muracietimizin bu bölümünde bu qonuya, lazim oldughu qeder toxunacaghiq; Eleki dedik, bayraq bir milletin milli varlighinin, temsilçisi, nümayendesi, simge ve simvoludur; bayraq her milletin milli varlighinin üsare ve xulasesidir; milli varliq, bir milleti, millet eden ünsürler demekdir. Milleti, millet yapan ünsürlerde, o ulusun, keçmişi, tarixi, veteni, kök ve soyu etiqadlari, inanclari, pesikolojik ve sosyal, davranişi, adet, enene, sünnetler, edebiyyat, folklor, musiqisi ve dilidir, yani bir ayri anlamda, kültür ve medeniyyetidir.
Belelikle Milli Bayraq bu ünsürlerin, göstergesi ve tezahürü olmalidir; bu qural ve qaydalari nezerde alaraq , Azerbaycanin, tarixçileri, polotikaçilari, kültür ve medeniyyet uzmanlari ve sayir gereken ixtisasçilari toplanib, 1918de esliyyeti güneyli olan babamiz memmed emin resulzade önderliyinde, azadliq ve istiqlalina qovuşmuş, vetenimizin bir hissesine, Milli Bayraq teyin etmişler.

Neceki can ve ruhun sagh solu olmaz, milletinde bir vucud ve bir varliq anlaminda, elecede veteninde bir menevi varliq mefhumunda iki çeşit bir çeşitliliyi ola bilmez, çünkü otaylini millet eden ünsürler, butaylini millet eden ünsürlerle aynidir. Düşmenin tecavüzü neticesinde, bir cughrafiya ve bir toplum iki veya neçe hisseye, Azerbaycanimizin, 1813 ve 1828 lerde Rus Ve fars elile bölündüyü kimi, bölüne biler, bildiyiniz kimi bu bir fiziki bölünmedir, ama menevi açidan, heç qudretin, bir ortaq menevi varlighi, bölub, iki etmeye gücü yetmez. El ve ayaq ikiside bir vucudun parçalaridir, onlari bir birinden ayirmaqla, heresine bir müsteqil ayri vucud demek mümkün deyilse, veten ve milletde aynen öyledir.

Sundughumuz delillere göre, quzey ve güneyin bayraq yapi ve ünsürleri bir olmalidir, yapi ve ünsürlerin ayni olmasi, zahiri görünüşün ayni olmasi anlaminda deyil. Fiziki açidan iki hisseye bölünmüş milletin, iki bayraq qaldirmasida, indiki durumda, var ve movcud olan, şertlere göredir, (aynen ikiye bölünmüş, Almaniyalar, yemenler, vitnamlar ve koreyalar kimi, iki hisseye bölünmek mecburiyyetinde qalanda, iki bayraq qaldirilir, ama parçalanmiş milletin ezim ve iradesi sonucunda, bölünmüş millet birleşirse, bayraqlarda birleşirler, ikiye bölünmüş almaniyanin, bütövleşdiyi teqdirde, iki bayraghinin birleşdiyi kimi). Bildiyiniz kimi bayraghin her cüz ve ünsürü, bir ve ya neçe mefhum ve anlam daşimaqdadir, menim bildiyim qeder, Azerbaycan bayraghini tekmilleşdiren ünsürlerin anlami aşaghida geldiyi kimidir:

Göy ve ya Mavi boya: Türklük ve Türkçülük, ucaliq, yükseliş ve ucalara varma ve yükselme niyyetinde olmaq anlamindadir, bildiyiniz kimi bayraq her milletin düşünce ve menevi dünyasinin simvol ve simgesidir, dünyaninda en üst hissesi mavi boyada olan göylerdir, ona göre bir real, gerçek ve tebii ünsürde, sayila biler, mavi boya rifah, bolluq, rahatliq ve dinclik, vuqar ve ayni zamanda genclik, anlamindada gelibdir.

Al ve ya qirmizi boya: bir anlami, qudret, güc, gelişme, temeddün, tereqqi, tekamül, çaghdaşliq ve müasirleşmedir, çaghdaşliq ve ya müasirleşme bu anlamda deyilki, Azerbaycan Türk milleti, öz menlik ve kimliyin unudub, bati kültüründe eriyib, asimile olsun, belke bu anlamdadir ki, milletimiz onu millet eden temel ünsürleri, qoruyub, güclendirib, saxlayaraq, bati medeniyyetinin, bati gelişmesinin, bati bilim ve elminin, müsbet yönlerindende, heç bir engel töretmeden, tüm yaşam sahesinde faydalana bilsin; qirmizi boyanin bir anlamida, bayraghin çox deyerli, qiymetli ve pak qanlar bahasina ele geldiyini yansitmaqdadir, yani bayraghi, bayraq yapan, ughrunda verilen qanlardir, melesef, qansiz bayraq yapilib, dalqalanmir, birinci muracietde dediyim kimi babalarimiz keçen 98 ilde Azadliq, demokrasi ve istiqlal ughrunda, 100,000 ler insanimizi qurban vermişler ve hala, başimiz üstünde dalqalanan bayraq öz bayraq deyildir; qirmizi boyanin, yaşilliq(yer) ve Mavilik(göy)ortasinda gelmesinin bir anlamida, bayragh ughrunda, ne qeder, zehmetler çekildiyini, müsibetler ve işkenceler görüldüyünü, pak ve müqeddes qanlar ittihaf edildiyini ve yerle göy arasi, yani tüm dünyamizin, qanla doldughunu tercüman etmekdedir.

Agh boyali Ay ve Seggiz bucaqli Ulduz: Bildiyiniz kimi, Xiristiyan alemi ve camiasinin en önemli menevi simvolu Selib ve yaxod Xach oldughu kimi, genellikle doghu ve müsülman ve özellikle böyük Türk dünyasininda, en önemli ve deyerli simvolu Ay veya Ay ulduz olmuşdur, keçmishde ve halihazirdede, Türk sulalesinden olan tüm hakimiyyet ve devletlerin bayraqlarinda, bir ve ya neçe Ay ve bezende ulduzla birlikde olmuşdur, bu fakti nezerde alaraq ve bizde kendimizi çox azemet ve ehtişamli babalarimizin xelef ve qeyretli torunlari hesab ederek, o sevimli ve onur qaynaghi sanilan elamet ve nişanlarin, başimiz üstünde dalqalanmaqda olan bayraghimizda olmasin ve dalqalanmasin istirik. Ay ve Ulduzun Agh boyada olmasinin bir anlamida, Türk milletinin, savaşcil yox, belke barişcil, sülh ve emin amanliq seven millet oldughunun gösterge ve tezahürüdür; Ay ve ulduzun, Agh boyada olmasinin bir ayri anlamida, qaranlighi yox, belke işiqlighi sevmek, nur ve işiqliqda yaşamaqdir. Ulduzun seggiz bucaqli olmasininda nedeni budürki, Azerbaycan bölgesinde hakimiyyetde olan Türk kökenli devletlerin, bayraqlarinda çoxunluqda, seggiz bucaqli ulduz olmuşdur; ulduzun seggiz bucaqli olmasinin, bir anlamida budürki, bir söyleme göre, oghuz boylari, doqquz olmuşlar ve hemeşe, boylarin biri hakimiyyetde olaraq, sayir seggiz boya höküm sürmüşdür; ona göre, bayraq hakimiyyetde olan boyu ve seggiz ulduzda, sayir boylarin, anlami, göstergesi ve tezahürüdür.

Yaşil boya: Bildiyiniz kimi, her bir saghlam insan, yer yüzünün yaşil olmasin ister, buna göre ki, yaşilliq, havani paklayan, oksijeni artiran, dioksidkarbonu azaldan, yaşam, hayat, bolluq ve nimet, ümran ve avadanliq, anlamlarinda daşimaqdadir, bir ayri sözle, yaşilliq, dünyanin genc, dinamik, ve hep bahar ve yaz çaghinda olmasi isteyi anlaminida yansitmaqdadir. Bildiyiniz kimi, genellikle böyük Türk dünyasi ve özellikle Azerbaycan Türkleri, yaxlaşiq, 1200 ildirki islamiyyeti qebul edib müsülman olmuşlar; 1918 de, Azerbaycan bayraghi yapilib teyin edilende, üç temel ve binövre sanilan, esl ve prinsibe en çox ehemmiyyet verilmişdir: Türkçülük ve Mavi boya, onun göstergesi, Çaghdaşliq ve Qirmizi boya onun göstergesi ve islamiyyet ve yaxod müsülmançiliq ve yaşilliq onun göstergesi, hesab edilib ve seçilmişdir.

Güney Azerbaycan Milli Oyaniş Herekati (GAMOH), gerçekden çoxunlughu müsülman olan, neçe milyonluq teşkilatdir, bu teşkilat, babalarimizin çixardiqlari qerarlari ve hemde mövcud olan, Quzey Azerbaycan Bayraghini menimseyib, en semimi sevgi ve sayqisini belirterek, uca Islam dininin üsul ve qurallarin nezerde alaraq, (Islamda, bir varlighi qebul edib etmemekde, bir şeye inanib inanmamaqda, zorakiliq ve mecburiyyet olmamalidir) ve en mükemmel şekilde demokrasiyaya inanaraq, milletimizin her halikarda, çoxunlughunun inandighi, Islam dinine, mezheb ayrimi yapmadan, sünnü, şie ve yaxod ceferi, elevi ve... demeden, en derin hörmet ve sayqisini sübut edib, belirterek (hetta bele müsülman olmasaq dahi, ve sayir din ve inancilara(demokrasiya, Insan Haqlari, vicdan huriyyeti ve mentiq çerçivesinde) sayqi ve hörmetle davranaraq), yuxarida saydighimiz üsul ve üç pirinsibde bezi deyişiklikler vermişdir; yani GAMOH teşkilati Meramnamesinde eks oldughu kimi, Türkçülük, Çaghdaşliq ve inanc azadlighina inanmaqdadir, belelikle, yuxari ve sol bucaqda olan uçgen(müselles) Mavi olaraq, Türkçülüyümüzü; ortada, aşaghi ve yuxarida olan qirmizi boya, çoxunlughu bayraghin sagh terefinde olaraq, Müasirleşme ve yaxod Çaghdaşlighimizi, ve bayraghin aşaghi ve sol terefinde, yaşil boyada olan uçgen, inanc ve etiqad özgürlüyüne, önem ve ehemmiyyet verdiyimizi yansitmaqdadirlar. Bayraghin şekil, forma, yapi ve düzelişide belli oldughuna göre açiqliq getirmenin gerekmediyine inaniriq.

Deyerli G. Azerbaycan Türk milleti ve şeref ve cesaret qaynaqlari olan, Türk Milletçileri, kendi ve öz bayraghimiz başimiz üstünde dalqalanmaqda oldughunda, daha, Tehranda hakim olan Fars şovinizmi, bizlere, Q. Azerbaycan ve Türkiye casuslari, töhmet ve damghasini vurmayi bacaramiyacaq, belelikle bu önemli qozu(poen), en vicdansiz düşmenimizin elinden almiş bulunmaqdayiq.

Uca millet ve çox qeyretli hereketçi milletçiler, Lütfen bütün milletlerin bayraqlarini, özellikle Türk milletleri bayraqlarina, sayqiyla yanaşaraq, Q. Azerbaycan bayraghini, öz bayraghimizla ikiz ve Türkiye bayraghinida, doghma qardaş bayraghi, bilmeliyik.

Lütfen bayraghimizi, taniyalim.
Lütfen bayraghimizi tanitdiralim.
Lütfen bayraghimizi yapip, yayalim.
Lütfen bayraghimiza, yüreyimizin en isti ve sicaq yerinde yer verelim.
Lütfen bundan sonra bütün milli toplanti ve qurultaylarda öz Milli Bayraqimizi başimiz uste qaldiralim.
Lütfen o en eziz ve en deyerli varlighimizi severek qoruyalim.

Yaşasin Azerbaycan Türk milleti
Mehv olsun alçaq Fars Şovinizmi
Azerbaycan Türk milletinin en rütbesiz esgeri, M.A.Çöhreqanli
2003-03-04 Vaşington, Amerika

0 Comments:

Post a Comment

<< Home