Friday, April 28, 2006



هیچ پرچم و یا سمبل و علامت تشکیلات خاصی توسط مردم معترض شهرهای آذربایجان حمل نشده است.

در شرایط حساس کنونی فضا را آلوده نکنیم
Azərbaycan Milli Dirəniş Təşkilatı

خطابه ” AMDT ” به گروه ها و فعالین حرکت ملی آذربایجان

در شرایط حساس کنونی فضا را آلوده نکنیم


گروه ها و فعالین حرکت ملی آذربایجان؛

در حالی که ملت آذربایجان در داخل مرزهایمان پروسه های مقاومت ملی را پشت سر می گذارد و هر روز شهر های آذربایجان شاهد اعتراضات ملی می باشد وارد شدن فعالین حرکت به مباحث بیهوده و مصادره های غیر منطقی به دور از انصاف و غیر اخلاقی می باشد.

بیانیه گروهی از فعالین جنبش دانشجویی آذربایجان در اعتراض به تشکیلات گاموح و تهدید به افشا این تشکیلات و متعاقبا انتشار بیانیه گروهی دیگر از فعالین منتسب به تشکیلات گاموح فضایی آلوده را در داخل آذربایجان و بین فعالین حرکت ملی حاکم نموده .

“AMDT ” از تمام جریانات داخل و خارج مرزهای آذربایجان می خواهد با جلو گیری از اقدامات ناشایست گروه های فرصت طلب مانع از بروز چنین اختلافاتی شوند .

در مورد خبر انتشار یافته از سوی تشکیلات گاموح لازم است اعلام شود، بر اساس اطلاع رسانی واحد های خبری کمیته های شهری ” AMDT” از شهر های تبریز، اورمیه، خوی، مرند، قوشاچای و سولدوز هیچ پرچم و یا سمبل و علامت تشکیلات خاصی توسط مردم معترض شهرهای آذربایجان حمل نشده است.

بنا به گزارش کمیته شهری اورمیه ” AMDT ” تنها در شهر اورمیه حوالی ساعت 7 عصر در خیابان کاشانی سه مورد پرچم بخش مستقل آذربایجان( آذربایجان شمالی ) توسط جوانان حمل گردیده . که تصاویر آن موجود می باشد.

آذربایجان میلی دیرنیش تشکیلاتی با دعوت همه گروه ها و فعالین حرکت ملی آذربایجان به مبارزه مشترک و دوری از مصادره اعلام می دارد . هسته های مقاومت ملی این تشکیلات در شهرهای آذربایجان مبارزه و مقاومت ملی را تا پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.

آذربایجان میلی دیرنیش تشکیلاتی (AMDT)

Güney Azərbaycan 24.05.2006

0 Comments:

Post a Comment

<< Home